Parhaat Ruokablogit

Kotikok(k)eiluja

Paholaisenhillo 2

27 Kesäkuu 2026

Oli niin hyvä tuo edellinen paholaisenhillo, että oli pakko tehdä uutta. Pikkuisen toisenlaisella reseptillä tietysti. En osaa sanoa kumpi näistä olisi parempaa. Vertailu taitaa olla turhaa, pääasia että kummatkin maistu(i)vat. Ainekset: 1 dl vettä 500 g kirsikkatomaatteja 3 valkosipulinkynttä 200 g punaista suippopaprikaa 1 suuri sipuli 25 g sambal oelekia 25 g tomaattipyreetä 1 tl suolaa ½ tl mustapippuria 1 tl kuivattua oreganoa 1 tl kuivattua basilikaa ¼ dl punaviinietikkaa 1 ¾ dl hillosokeria Kuori valkosipulinkynnet.

Hillot ja marmeladit

Lue koko juttu täältä »

Kotikok(k)eiluja on ollut mukana Parhaissa Ruokablogeissa 29 Tammikuuta 2019 lähtien

Katso kaikki blogin artikkelit »